luni, 13 mai 2013

Minte Forte a participat la Hiperparada Animalelor Cora, 27-28 aprilie 2013

Weekend-ul 27-28 aprilie a fost unul călduros și extrem de plăcut pentru voluntarii care ne-au reprezentat la Hiperparada Animalelor Cora. Parada e un eveniment anual, însă Minte Forte a participat pentru prima oară anul acesta cu un stand informativ despre proiectul „Terapie asistată de animale pentru copii” și despre activitățile noastre în general.


Din impresiile voluntarilor noștri...

Ioana: Mi-a plăcut foarte mult! A fost plin de căței și am putut vedea de aproape rasele de câini prezentate. De asemenea, am avut și niște demonstrații foarte frumoase de dresaj, atât de frumoase încât cu greu am rezistat tentației de a abandona standul pe durata demonstrațiilor. Dar și la stand a fost cel putin la fel de frumos. Oamenii au trecut pe la standuri mai ales în pauzele dintre demonstrații. Am avut astfel ocazia să interacționez cu unii oameni chiar foarte interesați de terapia asistată de animale sau de a ne deveni colaboratori. 

Bogdan: A fost foarte fain la paradă pentru că nu am mai mai avut ocazia să abordez oamenii la un eveniment din perspectiva asta: ca voluntar la stand. Oamenii care ne-au vizitatau fost interesați atât de organizație cât și de proiectele pe care le desfășoară, în special cel de terapie asistată de animale. Mi s-au părut foarte faine animalele si am văzut  pentru prima dată exemplare de câini dintr-o varietate mare de rase, am văzut animale bine îngrijite și inteligente. Cea mai impresionantă poate a fost demonstrația câinlor de la centrul chinologic Sibiu din cadrul MAI. Am putut observa de aproape agilitatea unui câine antrenat, viteza, exactitatea și efectul pe care îl poate produce un asalt bine direcționat din partea unui asemenea animal.

Silvia: Foarte frumos la hiperparadă! Pe lângă patrupedele cu care ne-am împrietenit, am avut ocazia să-i cunoaștem și pe stăpânii lor care fac lucruri admirabile în cadrul unor asociații de salvare, dresaj sau protecția animalelor. Singurul care ne-a lipsit a fost Astor, „terapeutul” din cadrul proiectului nostru. Cu siguranță și-ar fi atras noi admiratori. Poate anul viitor! :-)

Pozele noastre de la eveniment vor fi disponibile în curând pe pagina noastră de facebook aici. Între timp, pozele celor de la ErKE Transylvanian Lightpainters' Association, postate aici, sunt foarte impresionante!

Mulțumim Hipermarket Cora pentru invitație și sperăm să ne revedem în 2014!
Material realizat de S.Ș.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu