duminică, 22 iunie 2014

Atelier de dezvoltare personală: Mindfulness - arta de a trăi prezentul

Ce este viața? O destinație sau o călătorie?

Vă invităm să răspundem împreună la aceste întrebări prin „trăire”, prin experimentarea prezentului, al „aici și acum”.
Toate discuțiile pe care le vom purta le vom dubla cu experiență. Vom trece împreună printr-o serie de meditații* și exerciții simple pentru a descoperi infinitatea care se ascunde în momentul prezent. Vom afla ce este mindfulness-ul, cum și când îl putem folosi, la ce ne ajută și cum este acesta utilizat în practica medicală și psihologică actuală.
*Meditațiile care vor avea loc la acest atelier sunt neutre din punct de vedere religios. Credințele și convingerile spirituale ale participanților nu vor fi atacate în niciun fel prin practicarea acestor meditații.

Desfășurare
Atelierul va avea loc duminică, 29 iunie de la 12:00-17:00 (pauză de masă inclusă) la sediul Minte Forte, strada Rene Descartes, nr.6.
Înscrierile se fac printr-un e-mail trimis la dezvoltare.personala@minteforte.ro până în 28 iunie. Taxa de participare este 10 lei.

Despre Șerban Condrea:
“Îmi aduc aminte și acum faptul că răspunsul meu la întrebarea „ce vrei să te faci când vei fi mare?” a fost „cercetător”. Am fost dintotdeauna interesat de misterul cotidianului și asta a ajuns să fie și o preocupare de-a mea în domeniul carierei. Am descoperit mindfulness-ul într-o perioadă a vieții mele în care lăsasem această dorință de a descoperi să îmi acapareze în totalitate viața și abia atunci am înțeles faptul că nu pot investiga ceea ce nu trăiesc cu adevărat. Echilibrul pe care l-am dobândit odată cu această practică m-a ajutat pe absolut toate planurile vieții mele și atunci am înțeles faptul că acest secret trebuie împărtășit. Sunt de părere că pot învăța pe și de la oricine prin discutarea propriilor experiențe și viziuni, așa că privesc tot timpul cu entuziasm orice oportunitate de a discuta cu oameni noi, cu diverse istorii de viață.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu